4ο εαρινό χορωδιακό φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2018

Το Σάββατο στις 12 του Μάη ταξιδεύουμε στη Θεσσαλονίκη με τη ζακυνθινή γυναικεία χορωδία «Ροδάμπελος» για το 4ο εαρινό χορωδιακό φεστιβάλ 2018.



Είναι τιμή μου η επιλογή και η πρώτη δημόσια εκτέλεση από το αγαπημένο μας αυτό γυναικείο φωνητικό σύνολο, του νέου μου τραγουδιού σε ποίηση της Λενέτας Στράνη με τίτλο "Το μαϊστράλι".

Είναι επίσης μεγάλη μου χαρά η δική μου συμμετοχή με την κιθάρα μου σε αυτή την όμορφη και γεμάτο θετική ενέργεια ζακυνθινή συμμετοχή.

Τη χορωδία διευθύνσει η Ανδριάνα Λυκούρεση.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τιμητική εκδήλωση στην ποιήτρια και συγγραφέα Λενέτα Στράνη - Ζάκυνθος 20/8/2023

Το μουσικό άλμπουμ «Η Ζάκυνθός μου» κυκλοφορεί σε Βιβλίο CD

"Η Ζάκυνθός μου" - "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ" (Στίχοι: Ιωάννης Τσιλιμίγκρας 1872 - 1947)