"Η Ζάκυνθός μου" ...στην Αθήνα ...στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών ...στις 9 Ιανουαρίου 2016


Αγαπητοί μου φίλοι,

Το μουσικό έργο με τίτλο: "Η Ζάκυνθός μου", το οποίο είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στο μοσχονήσι του Ιονίου, την Υλήεσσα του Ομήρου, ή τη Φλωρεντία της Ανατολής κατά τον Διονύσιο Ρώμα και Ντίνο Κονόμο, θα έχουμε τη χαρά να το παρουσιάσουμε το Σάββατο στις 9 Ιανουαρίου 2016 και ώρα 08:15 μ.μ. στο αμφιθέατρο του Πολεμικού Μουσείου στην Αθήνα, (Γραμμή 3 -Στάση Ευαγγελισμός).

Το έργο παρουσιάστηκε στη Ζάκυνθο για πρώτη φορά με πολύ μεγάλη επιτυχία τον Μάιο του 2015 στο θέατρο του Σαρακινάδου. Αυτή τη φορά παρουσιάζεται εμπλουτισμένο με 3 νέα τραγούδια αγγίζοντας πλέον το σύνολο των 20 μελοποιήσεων.

Τα τραγούδια θα ερμηνεύσουν η Ανδριάνα Λυκούρεση, ο Βασίλης Χριστοδουλόπουλος και εγώ. 

Την ορχήστρα θα πλαισιώσουν:
- Μαντολίνο 1: Χαράλαμπος Πλατυπόδης
- Μαντολίνο 2: Γιώργος Σούλης, Σπύρος Γιακουμέλος
- Βιολί: Loli Elezi
- Κιθάρα: Δημήτρης Χριστοδουλόπουλος, (ακουστική),
         Δημήτρης Πελεκάνος (κλασσική)
- Κοντραμπάσσο: Vaghinac Galoyan

Η συναυλία αποτελεί μία συνδιοργάνωση της Ένωσης Ζακυνθίων Αθήνας - "ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ" και της Πολιτιστικής & Αθλητικής Λέσχης Ζακύνθου - "ΓΕΡΑΝΟΣ".

Είσοδος: 5 €
Πληροφορίες: Ένωση Ζακυνθίων Αθήνας - Τηλ: 210.52.34.950

Η παρουσία σας θα αποτελέσει για μας εξαιρετική χαρά και τιμή!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τιμητική εκδήλωση στην ποιήτρια και συγγραφέα Λενέτα Στράνη - Ζάκυνθος 20/8/2023

Το μουσικό άλμπουμ «Η Ζάκυνθός μου» κυκλοφορεί σε Βιβλίο CD

"Η Ζάκυνθός μου" - "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ" (Στίχοι: Ιωάννης Τσιλιμίγκρας 1872 - 1947)