Φωτογραφικό υλικό από την παρουσίαση της νέας ποιητικής συλλογής Ανάκουστοι κελαηδισμοί της Λενέτας Στράνη

Φίλες και φίλοι

Μία πολλή όμορφη, ιδιαίτερη και ξεχωριστή βραδιά ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, στις αίθουσες Λόγου & Τέχνης, στη Στοά του Βιβλίου, στην Αθήνα. Αυτό το οφείλουμε τόσο στους διοργανωτές της, όσο όμως και στη ψυχή της χθεσινής βραδιάς, την αγαπημένη ποιήτρια και φίλη, Λενέτα Στράνη, αλλά και στους πολύτιμους συνεργάτες μου, τη Χαρά Ευαγγελινέλη, τη Ματούλα Φιοράτου και το Δημήτρη Πελεκάνο, που εχθές όλοι μαζί, παρουσιάσαμε τα νέα μου τραγούδια, τραγούδια εμπνευσμένα φυσικά, από τα υπέροχα και πλούσια σε εικόνες και συναισθήματα, ποιήματα, της Λενέτας Στράνη.

Ευχαριστώ λοιπόν από καρδιάς, όλους τους συντελεστές της χθεσινής βραδιάς, αλλά και όλους εσάς που μας τιμήσατε με την παρουσία σας και μέχρι τέλος, μοιραστήκατε μαζί μας αυτή την όμορφη εμπειρία.

Η ηχογράφηση των τραγουδιών και η παραγωγή του νέου μου CD, με μελοποιημένη ποίηση από τους Ανάκουστους κελαηδισμούς, ευελπιστώ να είναι διαθέσιμο το ερχόμενο φθινόπωρο.





 





Φωτογραφίες από το ατελιέ και σπίτι, του γλύπτη κ. Αριστείδη Πατσόγλου. 



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τιμητική εκδήλωση στην ποιήτρια και συγγραφέα Λενέτα Στράνη - Ζάκυνθος 20/8/2023

Το μουσικό άλμπουμ «Η Ζάκυνθός μου» κυκλοφορεί σε Βιβλίο CD

"Η Ζάκυνθός μου" - "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ" (Στίχοι: Ιωάννης Τσιλιμίγκρας 1872 - 1947)