Πρώτη δημόσια εκτέλεση του τραγουδιού «Τα Εφτάνησα», θα γίνει στο 1ο χορωδιακό φεστιβάλ Κενταύρου 2019, με τη γυναικεία χορωδία «Ροδάμπελος» από τη Ζάκυνθο


Αγαπητοί μου φίλοι

Όπως και πέρυσι, έτσι και εφέτος στις 11 Μαϊου 2019, έχω τη χαρά και την τιμή, να συνοδεύσω με την κιθάρα μου και πάλι τη γυναικεία χορωδία «Ροδάμπελος» από τη Ζάκυνθο με την καθοδήγηση της Ανδριάνας Λυκούρεση, αυτή τη φορά στο 1ο χορωδιακό φεστιβάλ Κενταύρου 2019, στο Βόλο. Στο πιάνο θα συνοδεύσει, όπως πάντα, ο αγαπημένος φίλος και εξαιρετικός συνεργάτης και πιανίστας, ο Διονύσης Τουρκάκης.

Σημαντική για εμένα στιγμή στο χορωδιακό αυτό φεστιβάλ, θα αποτελέσει και η πρώτη δημόσια εκτέλεση, ενός νέου μου τραγουδιού, με τίτλο: «Τα Εφτάνησα», σε ποίηση Λενέτας Στράνη, από την ποιητική της συλλογή, με τίτλο: Ανάκουστοι κελαηδισμοί. Να θυμίσω ότι σε αντίστοιχη περσινή εμφάνιση της χορωδίας «Ροδάμπελος», στο 4ο εαρινό Χορωδιακό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2018, είχα επίσης τη χαρά και την τιμή, να ερμηνευτεί σε πρώτη δημόσια εκτέλεση, το τραγούδι μου «Το μαϊστράλι».

Καλή επιτυχία!


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τιμητική εκδήλωση στην ποιήτρια και συγγραφέα Λενέτα Στράνη - Ζάκυνθος 20/8/2023

Το μουσικό άλμπουμ «Η Ζάκυνθός μου» κυκλοφορεί σε Βιβλίο CD

Η Ζάκυνθος μοσχοβόλησε στο 4ο εαρινό Χορωδιακό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2018