Ολοκληρώθηκε και εφέτος με επιτυχία η εμφάνιση της χορωδίας «Ροδάμπελος» στο 1ο χορωδιακό φεστιβάλ Κενταύρου 2019


Ένα χρόνο μετά από την επιτυχημένη εμφάνιση της γυναικείας χορωδίας «Ροδάμπελος» από τη Ζάκυνθο, στη Θεσσαλονίκη, ακολούθησε μία εξίσου επιτυχημένη, ιδιαίτερη και ξεχωριστή εμφάνιση, αυτή τη φορά στο Βόλο, στο 1ο χορωδιακό φεστιβάλ Κενταύρου 2019. Εφέτος, φρόντισε να ζωντανέψει το πρόγραμμά της ακόμη περισσότερο, παρουσιάζοντας παράλληλα και ένα μικρό σενάριο, με διαλόγους ανάμεσα στα τραγούδια που η ίδια ερμήνευε. Το ένθερμο χειροκρότημα του κόσμου, το οποίο σε ένα μεγάλο μέρος αποτελούνταν από τα μέλη των υπολοίπων χορωδιών που συμμετείχαν στο φεστιβάλ, αλλά και φίλων της χορωδιακής ερμηνείας, επισφράγισε και πάλι την επιτυχή ολοκλήρωση της φετινής της συμμετοχής.

Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ, θα ήθελα να εκφράσω σε όλα τα μέλη της χορωδίας «Ροδάμπελος», αλλά και στη χοράρχη Ανδριάνα Λυκούρεση που και εφέτος μου έδωσαν τη χαρά, μαζί και με τον αγαπημένο φίλο και εξαιρετικό πιανίστα Διονύση Τουρκάκη, να συμπράξω με την κιθάρα μου στο εμπνευστικό τους πρόγραμμα, αλλά και για την πλημμυρισμένη με αγάπη ερμηνεία τους, σε πρώτη δημόσια εκτέλεση, του νέου μου τραγουδιού «Τα Εφτάνησα» σε στίχους Λενέτας Στράνη..









Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τιμητική εκδήλωση στην ποιήτρια και συγγραφέα Λενέτα Στράνη - Ζάκυνθος 20/8/2023

Το μουσικό άλμπουμ «Η Ζάκυνθός μου» κυκλοφορεί σε Βιβλίο CD

"Η Ζάκυνθός μου" - "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ" (Στίχοι: Ιωάννης Τσιλιμίγκρας 1872 - 1947)