"Η Ζάκυνθός μου" - Μουσικό αφιέρωμα στη Ζάκυνθο (Φωτογραφίες από την εκδήλωση)


«Η Ζάκυνθός μου» μάγεψε το φιλόμουσο κοινό.

Κατάμεστο από κόσμο ήταν το βράδυ του Σαββάτου το Θέατρο του Σαρακινάδου, με το κοινό να γεμίζει ασφυκτικά ακόμη και τους διαδρόμους και τις σκάλες. Το μουσικό αφιέρωμα στη Ζάκυνθο που διοργάνωσε η πολιτιστική Λέσχη «Γέρανος» συγκέντρωσε τόσο κόσμο, ώστε πολλοί την απόλαυσαν έξω από το θέατρο, αφού μέσα δεν έπεφτε «καρφίτσα».

Η συναυλία είχε τίτλο «Η Ζάκυνθός μου» ήταν ένα μουσικό αφιέρωμα στο νησί, μέσα από στίχους παλαιών αλλά και νεότερων ζακυνθινών ποιητών, εκφρασμένο με τις νοσταλγικές επτανησιακές μελωδίες του Γιάννη Παντάκη και τις φωνές της Αντριάνας Λυκούρεση και του Βασίλη Χριστοδουλόπουλου.

Σημαντικός αριθμός από τους μελοποιημένους στίχους, προέρχονται από την εξαιρετική ανθολόγηση του Διονύση Σέρρα «Η Ζάκυνθος στην Ελληνική και ξένη ποίηση» από τις εκδόσεις Περίπλους.
Άρθρο: imerazante.gr

Φωτογραφικό αρχείο:
 - Γιώργος Α. Γεωργιάδης
 - Γιάννης Βαρδακαστάνης




















Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τιμητική εκδήλωση στην ποιήτρια και συγγραφέα Λενέτα Στράνη - Ζάκυνθος 20/8/2023

Το μουσικό άλμπουμ «Η Ζάκυνθός μου» κυκλοφορεί σε Βιβλίο CD

"Η Ζάκυνθός μου" - "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ" (Στίχοι: Ιωάννης Τσιλιμίγκρας 1872 - 1947)