"Η Ζάκυνθός μου" - "Η ΑΓΑΠΗ ΘΕΛΕΙ ΦΙΛΕΜΑ" (Στίχοι: Λενέτα Στράνη)

Η Φιορούλα παντρεύεται και...
"Ομπρός πάνε τα όργανα, οι κανταδόροι οπίσω,
ένα βιολί, να σε χαρώ...! δε θα το λησμονήσω,
Ευτός ο Λάμπρος! στο ουδέ, δεν έχει παρασκάλει,
είναι νοικοκυρόπουλο κι έχει καρδία μεγάλη.
Έντονε! μπαίνει ο γαμπρός, ματζέτο θα τση δώσει,
ω βουρλισμένο θυληκό! όπου ο νούς κι η γνώση."

- Τη στιγμή που ο Λάμπρος προσφέρει την ανθοδέσμη στη Φιορούλα, ακούγεται από τους κανταδόρους το τραγούδι: "Η αγάπη θέλει φίλεμα, η αγάπη θέλει τράτο..." 

(Απόσπασμα από το βιβλίο "Στου αμπελιώνε τσι φουρκάδες ή ο γάμος πάει αμόντε" της Λενέτας Στράνη σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών - Εργαστήριο Μελέτης Νεοελληνικών Διαλέκτων)

Για ακόμη μία φορά να ευχαριστήσω τους αγαπημένους μου φίλους για το φωτογραφικό υλικό που προσφέρουν, Γιώργο Γεωργιάδη, Νατάσσα Κλαυδιανού και Στέλιο Πέττα.



Μουσικό Άλμπουμ: "Η Ζάκυνθός μου" (Μελοποιήσεις παλαιών και νεότερων Ζακυνθινών ποιητών)
Τίτλος: "Η αγάπη θέλει φίλεμα"   
Μουσική, ερμηνεία: Γιάννης Παντάκης - (C)opyright 2013-2014      
Στίχοι: Λενέτα Στράνη  

Φωτογραφικό υλικό: Γιώργος Γεωργιάδης, Νατάσσα Κλαυδιανού, Στέλιος Πέττας, Γιάννης Παντάκης




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τιμητική εκδήλωση στην ποιήτρια και συγγραφέα Λενέτα Στράνη - Ζάκυνθος 20/8/2023

Το μουσικό άλμπουμ «Η Ζάκυνθός μου» κυκλοφορεί σε Βιβλίο CD

"Η Ζάκυνθός μου" - "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ" (Στίχοι: Ιωάννης Τσιλιμίγκρας 1872 - 1947)