"Η Ζάκυνθός μου" - "ΖΑΚΥΝΘΙΝΟ ΒΡΑΔΥ" (Στίχοι: Στέλιος Λυκούρεσης 1917 - 1970)

Αγαπητοί μου φίλοι, μπήκε για τα καλά το Καλοκαίρι και μαζί με αυτό, τα καλοκαιρινά μας βράδια... εκείνα που μας μαγεύουν, εκείνα που μας εμπνέουν, εκείνα που μας αφήνουν αυτό το κάτι, το εξαιρετικό, το ιδιαίτερο, ώστε να εδραιώνονται για πάντα στη μνήμη μας.

Το "Ζακυνθινό βράδυ", ξεχωριστό για τον καθένα μας, ιδιαιτέρως μελωδικό, ερωτικό, στη νέα μου μελοποίηση που σήμερα μοιράζομαι μαζί σας με τα λόγια του Στέλιου Λυκούρεση (1917 - 1970), μας μεταφέρει ανάερα σε αυτό, για να παρατηρήσουμε και να δώσουμε αξία και στο πιο άσημο πετράδι.



Μουσικό Άλμπουμ: "Η Ζάκυνθός μου" (Μελοποιήσεις παλαιότερων αλλά και νεότερων χρονολογικά ποιημάτων, αφιερωμένα στη Ζάκυνθο.)    
Τίτλος: "Ζακυνθινό βράδυ"    
Μουσική, ερμηνεία: Γιάννης Παντάκης - (C)opyright 2013-2014    
Στίχοι: Στέλιος Λυκούρεσης (1917 - 1970) - "Η Ζάκυνθος στην Ελληνική και ξένη ποίηση" του Διονύση Σέρρα - Εκδόσεις Περίπλους    

Φωτογραφικό υλικό: - Γιώργος Γεωργιάδης, Νατάσσα Κλαυδιανού, Γιάννης Παντάκης    

Βιογραφία: - Στέλιος Λυκούρεσης (Πληροφορίες: Διονύσης Βίτσος / Εκδόσεις Περίπλους)   
Ο Στέλιος Λυκουρέσης (1917-1970), υπήρξε ένας από τους πιο καλλιεργημένους ζακυνθινούς της Αθήνας. Είναι ο πατέρας του γνωστού σκηνοθέτη Τώνη Λυκουρέση και του αρχιτέκτονα Νίκου Λυκούρεση. Εργάστηκε στην Τράπεζα της Ελλάδος και άφησε αξιοσημείωτο αισθαντικό πεζογραφικό και ποιητικό λογοτεχνικό έργο.   


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τιμητική εκδήλωση στην ποιήτρια και συγγραφέα Λενέτα Στράνη - Ζάκυνθος 20/8/2023

Το μουσικό άλμπουμ «Η Ζάκυνθός μου» κυκλοφορεί σε Βιβλίο CD

"Η Ζάκυνθός μου" - "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ" (Στίχοι: Ιωάννης Τσιλιμίγκρας 1872 - 1947)