"Η Ζάκυνθός μου" - Μέρος 1ο (Αποσπάσματα)

Την καλημέρα μου στο μοσχονήσι, με αποσπάσματα από τη μουσική μου δουλειά "Η Ζάκυνθός μου", όπου περιλαμβάνει μελοποιήσεις παλαιών αλλά και νεότερων Ζακυνθινών ποιητών.

Να ευχαριστήσω το φίλο μου Γιώργο Γεωργιάδη, όπου μέσα και από τις εξαίρετες φωτογραφίες του, τα μουσικά ακούσματα ζωντανεύουν ακόμη περισσότερο.




Στην παρουσίαση αυτή περιλαμβάνονται τα παρακάτω μουσικά αποσπάσματα:
  • Ζάκυνθος Θύμησες (Τάλμποτ Κεφαλινός)
  • Τα ακρογιάλια σου (Ανδρέας Ζώντος)
  • Όλα έχουν Μάη και Άνοιξη (Άγγελος Σαλούτσης)
  • Ζακυνθινό βράδυ (Στέλιος Λυκούρεσης)
  • Ο Αποχαιρετισμός (Ιωάννης Τσιλιμίγκρας)
  • Η Ζάκυνθός μου (Ελισαβέτιος Μαρτινέγκος)
  • Ζάκυνθο εσύ κυρά (Σπύρος Γκούσκος)
  • Στη Ζάκυνθο (Νικόλαος Καψοκέφαλος)
  • Ω Ζάκυνθο (Κωνσταντίνος Καψοκέφαλος)



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τιμητική εκδήλωση στην ποιήτρια και συγγραφέα Λενέτα Στράνη - Ζάκυνθος 20/8/2023

Το μουσικό άλμπουμ «Η Ζάκυνθός μου» κυκλοφορεί σε Βιβλίο CD

"Η Ζάκυνθός μου" - "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ" (Στίχοι: Ιωάννης Τσιλιμίγκρας 1872 - 1947)