Ανάκουστοι κελαηδισμοί... μία πρώτη γνωριμία μαζί τους!

Αγαπητοί φίλοι, το μουσικό ταξίδι που τους τελευταίους μήνες, μαζί με πολύ άξιους συνεργάτες, αλλά και φίλους μου αγαπημένους, ξεκινήσαμε, σύντομα πλησιάζει στην ολοκλήρωσή του.

Αυτό το ταξίδι, δεν μας αφήνει μόνο όμορφες αναμνήσεις και εμπειρίες. Μας αφήνει και ένα ξεχωριστό μουσικό άλμπουμ, για την οποίο –ως δημιουργός του– νοιώθω ιδιαίτερα υπερήφανος και χαρούμενος που σύντομα θα το μοιραστώ μαζί σας.

Ο ποιητικός λόγος της Λενέτας Στράνη, που είχα τη χαρά και την τιμή να μελοποιήσω, μας μεταφέρει όμορφες εικόνες και συναισθήματα μίας αλλοτινής εποχής, που ζωντανεύουν και ξεδιπλώνονται μπροστά μας.

Για μία πρώτη «γνωριμία» με τα τραγούδια του νέου μου αυτού μουσικού άλμπουμ, έχω επιμεληθεί το παρακάτω βίντεο.

Καλή ακρόαση



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τιμητική εκδήλωση στην ποιήτρια και συγγραφέα Λενέτα Στράνη - Ζάκυνθος 20/8/2023

Το μουσικό άλμπουμ «Η Ζάκυνθός μου» κυκλοφορεί σε Βιβλίο CD

"Η Ζάκυνθός μου" - "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ" (Στίχοι: Ιωάννης Τσιλιμίγκρας 1872 - 1947)