"Η Ζάκυνθός μου" - Μουσικό αφιέρωμα στη Ζάκυνθο στις 2 του Μάη στο θέατρο του Σαρακινάδου - Ζάκυνθος

 «Η Ζάκυνθός μου»
Το μουσικό έργο «Η Ζάκυνθός μου», του οποίου σημαντικό μέρος παρουσιάζεται, σε πρώτη δημόσια εκτέλεση, στις 2 του Μάη στο θέατρο του Σαρακινάδου, περιλαμβάνει μελοποιημένους στίχους παλαιότερων αλλά και σύγχρονων ζακυνθινών ποιητών.

Η μελοποίηση φιλοδοξεί να προσεγγίσει το παραδοσιακό ζακυνθινό άκουσμα, δηλαδή την αγαπημένη μας διωδία.



Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται τα παρακάτω τραγούδια:
  • ΤΑ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙΑ ΣΟΥ – (Ανδρέας Ζώντος - 1897-1955)
  • Ω ΖΑΚΥΝΘΟ – (Κωνσταντίνος Καψοκέφαλος - 1852–1932)
  • ΕΣΥ ΚΥΡΑ – (Σπύρος Γκούσκος - 1911-1941)
  • ΡΟΔΟΣΤΕΦΗ – (Διονύσιος Μάργαρης - 1859–1895)
  • ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ – (Κωνσταντίνος Μάνος - 1869–1913)
  • ΤΟ ΜΟΣΧΟΝΗΣΙ – (Φραντζέσκα Κολυβά)
  • ΌΛΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΗ – (Άγγελος Σαλούτσης 1861-1936)
  • ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ – (Ντίνος Κονόμος - 1918-1990)
  • ΖΑΚΥΝΘΙΝΟ ΒΡΑΔΥ – (Στέλιος Λυκούρεσης - 1917-1970)
  • ΠΡΟ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ – (Αντώνιος Μάτεσης - 1864–1952)
  • ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ – (Ιωάννης Τσιλιμίγκρας - 1872–1947)
  • ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΠΗΓΑΔΙ – (Διονυσία Μούσουρα)
  • Ο ΑΡΓΑΛΕΙΟΣ – (Λενέτα Στράνη)
  • ΟΠΟΥ ΝΤΑΜΑΡΙ ΣΤΟ ΣΚΟΠΟ – (Λενέτα Στράνη)
  • ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΦΙΛΤΑΤΗ – (Διονυσία Μούσουρα)
  • Η ΑΓΑΠΗ ΘΕΛΕΙ ΦΙΛΕΜΑ – (Λενέτα Στράνη)
  • ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ – (Διονυσία Μούσουρα)


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τιμητική εκδήλωση στην ποιήτρια και συγγραφέα Λενέτα Στράνη - Ζάκυνθος 20/8/2023

Το μουσικό άλμπουμ «Η Ζάκυνθός μου» κυκλοφορεί σε Βιβλίο CD

"Η Ζάκυνθός μου" - "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ" (Στίχοι: Ιωάννης Τσιλιμίγκρας 1872 - 1947)