"Η Ζάκυνθός μου" - "ΟΠΟΥ ΝΤΑΜΑΡΙ ΣΤΟ ΣΚΟΠΟ" (Στίχοι: Λενέτα Στράνη)

Αγαπητοί μου φίλοι, έχω τη χαρά να μοιραστώ σήμερα μαζί σας ένα νέο μου τραγούδι σε στίχους της Λενέτας Στράνη. Η Λενέτα Στράνη στο τραγούδι αυτό μιλά για τις ζωντανές ακόμη πληγές του Σκοπού, τα νταμάρια του, όπου η ίδια η φύση παλεύει για να τα τις επουλώσει. Η ανθρώπινη παρέμβαση επιβάλλεται σε κάθε περίπτωση.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην αγαπητή φίλη Λενέτα Στράνη για τη δυνατότητα που μου έδωσε να μελοποιήσω αυτούς τους εξαιρετικούς και γεμάτο συναίσθημα στίχους της. Φυσικά ευχαριστώ και τους φίλους... Γιώργο Γεωργιάδη, Κατερίνα Βεντουρή και Ανδρέα Στάβερη για τις φωτογραφίες τους που πλαισίωσαν το σχετικό βίντεο. Καλή ακρόαση και θέαση φυσικά... 




Μουσικό Άλμπουμ: "Η Ζάκυνθός μου" (Μελοποιήσεις παλαιών και νεότερων Ζακυνθινών ποιητών)
Τίτλος: "Όπου νταμάρι στο Σκοπό"   
Μουσική, ερμηνεία: Γιάννης Παντάκης - (C)opyright 2014    
Στίχοι: Λενέτα Στράνη 

Φωτογραφικό υλικό: Γιώργος Γεωργιάδης, Κατερίνα Βεντουρή, Ανδρέας Στάβερης, Γιάννης Παντάκης
 
Video: Γιάννης Παντάκης

 ...και λίγα λόγια για το Σκοπό:   "Ο Σκοπός, ένα βουνό με τρείς χιλιάδες χρόνια ιστορία, ο αρχαίος "Έλατος" και ο νεώτερος "Σκοπός", που αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά γνωρίσματα της "προσωπογραφίας" της υπαίθρου χώρας του νησιού. Ένα βουνό ιδιότυπης φυσικής ομορφιάς και γοητείας, αιώνιος άγρυπνος σύντροφος της πολιτείας του Αιγιαλού. Σε αυτό άλλωστε χρωστιέται η ονομασία του βουνού. Η παρουσία του όγκου και του σχήματος του βουνού αιχμαλωτίζει αισθητικά και θρονιάζεται για πάντα στη ψυχή. Ένα ονειρικό ξετύλιγμα εξαίσιων, αρμονικών, απαλών εκφραστικών γραμμών. Οι ντόπιοι εμπνέονται, ή γίνονται ποιητές από την παρουσία του βουνού."
(Από το βιβλίο του Ντίνου Κονόμου "Ζάκυνθος 500 χρόνια 1478-1978 Β' Τόμος - Ύπαιθρος χώρα")



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τιμητική εκδήλωση στην ποιήτρια και συγγραφέα Λενέτα Στράνη - Ζάκυνθος 20/8/2023

Το μουσικό άλμπουμ «Η Ζάκυνθός μου» κυκλοφορεί σε Βιβλίο CD

"Η Ζάκυνθός μου" - "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ" (Στίχοι: Ιωάννης Τσιλιμίγκρας 1872 - 1947)