"Η Ζάκυνθός μου" - Μέρος 2ο (Αποσπάσματα)

Την καλημέρα μου στη Ζάκυνθο, καθώς και σε όλους τους Ζακυνθινούς όπου και να βρίσκονται, με επιπλέον έξι ιδιαίτερα μουσικά αποσπάσματα από το άλμπουμ "Η Ζάκυνθός μου", όπου περιλαμβάνει μελοποιήσεις παλαιών αλλά και νεότερων Ζακυνθινών ποιητών.

Να ευχαριστήσω και πάλι το φίλο μου Γιώργο Γεωργιάδη αλλά και τη νέα μου φίλη Νατάσσα Κλαυδιανού, όπου μέσα και από τα δικά τους φωτογραφικά μάτια, τα μουσικά ακούσματα ζωντανεύουν ακόμη περισσότερο.




Στην παρουσίαση αυτή περιλαμβάνονται τα παρακάτω μουσικά αποσπάσματα:
  • Το Μοσχονήσι (Φραντζέσκα Κολυβά)
  • Ζάκυνθος (Διονυσία Μούσουρα-Τσουκαλά)
  • Γιορτή του Αγίου (Ντίνος Κονόμος)
  • Της Αρετής το αστέρι (Σ. Ι. Τζαβάρας)
  • Όπου νταμάρι στο Σκοπό (Λενέτα Στράνη)
  • Προ της Ζακύνθου (Αντώνιος Μάτεσης)



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τιμητική εκδήλωση στην ποιήτρια και συγγραφέα Λενέτα Στράνη - Ζάκυνθος 20/8/2023

Το μουσικό άλμπουμ «Η Ζάκυνθός μου» κυκλοφορεί σε Βιβλίο CD

"Η Ζάκυνθός μου" - "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ" (Στίχοι: Ιωάννης Τσιλιμίγκρας 1872 - 1947)